بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بودجه 27 میلیاردی یک تیم صنعتی بنام فولاد خوزستان!

تبادل لینک رایگان

فولاد از 27 میلیارد بودجه خود، 11 میلیاردش را برای آکادمی باشگاه هزینه خواهد کرد.
تاج رئیس سازمان لیگ برتر: باشگاه فولاد از این 27 میلیارد بودجه خود، 11 میلیاردش را برای آکادمی باشگاه هزینه خواهد کرد.
 از نظر ما  در بخش استعدادیابی و آکادمی هر گونه هزینه‌ای شود هیچ مشکلی ندارد. سقفی که ما در نظر گرفته‌ایم برای هزینه کردن در تیم بزرگسالان است. باشگاه‌هایی که بیش از سقف ما بودجه درخواست کرده‌اند باید هزینه‌های خود را پایین آورده و با سقف بودجه‌ای که ما اعلام کرده‌ایم تیم‌های خود را ببندند.
خدایی اگر در تیم های پایه ای استقلال و پرسپولیس در تهران سالانه 11 میلیارد هزینه شود ،آنوقت شاهد ظهور بازیکنانی در فوتبال ایران خواهیم شد که تا سالهای سال جانشینی برایشان پیدا نشود و یا تا سالیان سال جز ارکان اصلی تیم ملی و کلا باشگاه خود بشوند.
سالی یازده میلیارد هزینه آکادمی کردن آنوقت انتظار دارند برایشان  هورا هم بکشیم!
بعد هم کلی مطلب می نوبسند که مدیران این باشگاه اصلا مصاحبه نمی کنند و بیشتر مشغول انجام وظیفه هستند!
باشگاه فولاد اگر نصف این مبلغ را هم هزینه تیم های پایه و آکادمی خود کرده باشد ،حداقل می بایست سالی چهار پنج بازیکن جوان به فوتبال ایران معرفی کرده باشند،آن هم  هزینه ای که در استان فوتبال دوست و فوتبال خیزی چون خوزستان صورت گرفته باشد!
باشگاه استقلال با همین بضاعت و هزینه های که در تعیم بزرگسالان خود می کند و چند سالی هست از فوتبال پایه ای خود بصورت حرفه ای و جدی غافل شده چند بازیکن مثل یعقوب کریمی،محبوب مجاز،فردین عابدینی و حتی در مقطعی آرش افشین را به فوتبال ایران معرفی کرده است!   
نکته:به نظر می رسد مدیران این باشگاه در صورت کمبود در تیم بزرگسالان بتوانند حداقل از بودجه در نظر گرفته شده برای آکادمی باشگاه بصورت موقتی برداشت کرده تا بعدا جایگزین کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 2 / 1393برچسب:باشگاه فولاد خوزستان,بودجه تیمهای صنعتی,آکادمی فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com